25 July 2011

Babylon Dictionary

က်ေနာ္ သူငယ္ခ်င္းတို႕ကို မွ်ေဝလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ..က်ေနာ္ ျမန္မာ IT Development ထင္ပါတယ္ က်ေနာ္ ယူလာတယ္..ျပီးေတာ က်ေနာ္လည္း စမ္းႀကည့္ေတာ ေတာ္ေတာ္လည္း အဆင္ေျပပါတယ္။ Windown အသစ္တင္မွာ ကုန္သြားတယ္။ က်ေနာ္ သံုးေနတာကို ျမင္ေတာ က်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းေတြက လာျပီး ေတာင္းႀကတယ္။ က်ေနာ္ ထည့္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္အဆင္ျပပါတယ္။ သံုးႀကည့္ပါေနာ္။













လုပ္နည္းကိုေတာ နားလည္ရင္ပိုေကာင္းတာေပါ့။

(၁)Babylon ကို အင္စေတာလုပ္ပါ။

(၂) Babylon ကုိ အၿမဲတမ္းသံုးႏုိင္ရန္အတြက္ Start bar တြင္ ေပၚေနေသာ Babylon Icon ကုိ Exit လုပ္ပါ။

Crack File ကုိ Copy ယူပါ။ C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro ထဲဝင္ျပီးေတာ Past ခ်လိုက္ပါ ျပီးေတာ Run လုိက္ပါ။

(၄) Babylon Icon ေလး Start bar တြင္ ျပန္ေပၚလာလိမ့္မည္။

(၅) ZWT License file ထဲက ZWT License file ကုိ Run ပါ။

(၆) ၿပီးလွ်င္ ဖုိင္ကုိ Run ပါ။

အၿမဲတမ္း အသံုးျပဳႏုိင္ႀကပါေစ


ရင္သြီး